مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:102023-08-31اقتصادي

 تردد بیش از 48 میلیون وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تردد بیش از 48 میلیون و 587 هزار وسیله نقلیه در 51 محور خراسان شمالی طی پنج ماه امسال خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تردد بیش از 48 میلیون و 587 هزار وسیله نقلیه در 51 محور خراسان شمالی طی پنج ماه امسال خبر داد.

محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دو درصد افزایش را نشان می دهد.

وی گفت: طی پنج ماه امسال بیش از چهار میلیون و 425 هزار خودرو وارد خراسان شمالی و بیش از چهار میلیون و 442 هزار وسیله نقلیه از محورهای استان خارج شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ترتیب 4.

19 درصد و 5.

08 درصد افزایش یافته است.

مشتری، محور چمن بید - جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس را بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور دارای بیشترین تردد دانست و افزود: کم ترددترین محور، صفی آباد - گراتی و بالعکس و محور گرمه - میامی (گرمه) دارای بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در این مدت بوده است.

وی همچنین محور سنخواست - جاجرم را دارای بیشترین سرعت متوسط تردد بیان و اظهارکرد: بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز در محور چمن بید - گرمه و بالعکس و بیشترین درصد تخلف فاصله غیرمجاز در محور راز و جرگلان - آشخانه به ثبت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 تردد بیش از 48 میلیون وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی

 تردد بیش از 48 میلیون وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی